poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Tanie rozmowy telefoniczne do rodziny i nie tylko. Czy to możliwe?

Rozmawiaj z całą rodziną
tanio i swobodnie
Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie temat telefonii komórkowej bez której coraz trudniej możemy się obejść. Muszę przyznać bez bicia, że pomimo swoich 31 lat na karku do połowy ubiegłego roku korzystałem tylko i wyłącznie z telefonów na kartę tzw. pre-paidów. Zawsze byłem sceptycznie nastawiony do wszelkich abonamentów, które wiązały człowieka z danym operatorem na minimum dwa lata. Jednak z biegiem czasu, gdy niebawem miał na świecie pojawić się nowy członek rodziny, telefon stawał się coraz bardziej potrzebny. Tak się złożyło, że w tym samym czasie z rewolucyjną ofertą wszedł na rynek Orange, który wprowadził nową markę NJU MOBILE.


Niekończące się korzyści

To, co zafascynowało mnie w NJU Mobile to fakt, że usługa rachunkowa nie jest zobowiązaniem na stałe, ale jednak jest abonamentem z jedyną różnicą, iż okres wypowiedzenia wynosi miesiąc czasu. Drugi i najważniejszy atut, który przekonał mnie do zaufania NJU to fakt, iż nie mogłem przekroczyć pewnych kwot podczas rozmów czy esemesowania, a których budżet był dla mnie do przyjęcia. Po przekroczeniu konkretnych stawek rozpoczynały się rozmowy bez limitu do wszystkich sieci! Po wprowadzeni podziału na rozmowy do sieci komórkowych w limicie do 19 zł/miesiąc oraz telefonów stacjonarnych w limicie do 10 zł/miesiąc, z których praktycznie nie korzystam rachunek bez sms-ów mógłby wynieść nawet 19 złotych/miesiąc! Gdy doliczymy do tego maksymalną ilość wysłanych wiadomości tekstowych oraz obrazkowych czyli popularnych mms-ów zapłacimy dodatkowo nie więcej jak 9 złotych/miesiąc. Całkowity rachunek jaki można zapłacić wynosi zatem 19 zł lub 38 zł z kompletem rozmów komórkowych, stacjonarnych oraz sms-ami i mms-ami. Czy czegoś potrzeba więcej? ;-)

NJU Mobile daje więcej!  Często przy podpisaniu umowy przez internet nowy klient zyskuje ciekawe bony do wykorzystania np. na paliwo na Orlenie czy obiady w KFC :-) Zawsze można skorzystać z nich wspólnie z dziećmi lub na dodatkową wycieczkę w okolicy miejsca naszego zamieszkania.

Kontakt z obsługą przez internet jest wyśmienity, a dzięki specjalnym czatom jesteście w każdej chwili rozwiązać swój problem w ciągu jednej chwili.

Czy istnieją minusy oferty? 

Jeśli można mówić o minusach to dla osoby, która nie posiada własnego telefonu NJU Mobile nie przygotował oferty z telefonem. Zatem oferta skierowana jest do osób z własnym telefonem i to może stanowić dla niektórych pewien problem. Jeśli macie obawę przed tym, że zostaniecie z rachunkiem gdy Wasz telefon ulegnie uszkodzeniu, nie przejmujcie się tym faktem, ponieważ nie jesteście uwiązani cyrografem do końca umowy i jeśli nie stać Was na kupno telefonu rozwiążecie umowę bardzo szybko :-) Tanie telefony możecie znaleźć m.in. poprzez portal sprzedażowy Ceneo, gdzie wyszukacie odpowiedni model telefonu oraz jego najniższą cenę w konkretnym sklepie.


Rodzinna oferta

Moim zdaniem to znakomita propozycja szczególnie dla rodzin, które chcą mieć stały kontakt w obrębie własnej rodziny nie musząc martwić się o koszty rozmów do obcych sieci. Praktycznie nie musicie kontrolować swoich wydatków, bo są one z góry znane, a jeśli jesteście zdyscyplinowani możecie zminimalizować swoje wydatki na telefon komórkowy do maksimum, co dla budżetu domowego jest niezwykle ważne :-) Mimo wielu obaw jakie miałem zdecydowałem się na przejście do NJU i uważam, że moja decyzja była jedną z najlepszych jaką mogłem podjąć :-)


Czytaj również: Strefa okazji dla dzieci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz