środa, 30 lipca 2014

Bezpłatne "Pocztówki z Opola"

Pocztówka z Opola
od stowarzyszenia OPAK
Początek lipca przyniósł wspaniałą wiadomość dla mieszkańców Opola oraz turystów. Otóż działające na terenie miasta stowarzyszenie kulturalne OPAK przygotowało akcję promocyjną pt. "Pocztówka z Opola". Do projektu zgłosili się opolscy artyści, którzy nadesłali swoje prace, m.in. Marcin Gajda, Anna Gądek, Elżbieta Gądek, Monika Mrowiec, Karolina Procajło, Agnieszka Urbanek czy Bartosz Minkiewicz, a także Wojciech Morawski & Krzysztof Ścisłowicz, których zadaniem było zaprojektowanie oryginalnych pocztówek. Nie mogłem oprzeć się pokusie i udałem się do miejsc, w których pocztówki można było otrzymać bezpłatnie :-) A oto efekty pracy opolskich artystów.


Pocztówkowe wizje miasta Opola

Z pośród 30 przekazanych projektów stowarzyszenie OPAK wybrało 11 pocztówek i wydrukowało je w liczbie 6 tys. egzemplarzy. Pocztówki przypadły mi do gustu i z miejsca zabrałem się do ich wypisania i zaadresowania na Tarnobrzeg, gdzie mieszka moja najbliższa rodzina. Dwie pocztówki z pośród wszystkich projektów już trafiły do TBG, zatem promocja miasta Opola zagościła już na Podkarpaciu ;-)

Poniżej prezentuję część pocztówkowej kolekcji z Opola, która możecie otrzymać bezpłatnie w Kiosku Kulturalnym mieszczącym się przy ul. Strzelców Bytomskich, tuż obok Instytutu Historii oraz vis a vis Młodzieżowego Domu Kultury.

Moja ulubiona pocztówka z Opola ;-)

Wieża Piastowska w stylu retro 

Ciekawa wizja artystyczna choć tego dinozaura można było sobie podarować ;-)

Kolorowy Rynek w Opolu - super pomysł

Pocztówka promująca opolskie Zoo

Bezpłatne „Pocztówki z Opola” dostępne od 9 lipca 2014 roku w:

- Miejskiej Informacji Turystycznej, ul.Rynek 23
- Opolskim Centrum Informacji Turystycznej, ul. Żeromskiego 3
- Kiosku Kulturalnym, ul. Piastowska 17.


Źródło: OPAK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz