środa, 26 czerwca 2013

Prezent dla taty - "Zatańczyć z moim ojcem"

Prezent muzyczny dla taty
Co prawda minęło już kilka dni od niezwykle ważnego święta jakim jest niewątpliwie Dzień Ojca, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abym zaproponował Wam nowość muzyczną związaną właśnie z.... Dniem Ojca. Być może moja propozycja okaże się idealnym upominkiem dla Waszego taty :-)
Plyta z kolekcji muzyki relaksacyjnej i okazjonalnej Solitudes pt. "Zatańczyć z moim ojcem" to romantyczne, przepełnione uczuciem i bezgraniczną miłością melodie wprowadzające w nostalgiczny i zarazem miły nastrój. Mowa tu o czystych uczuciach, którymi dzieci darzą swoich rodziców, mowa o smutku i tęsknocie po tym jak odchodzą. Tytuł płyty to zarazem tytuł wyjątkowo wzruszającej piosenki Celin Dion, kanadyjskiej piosenkarki, znanej na całym świecie z wyjątkowego głosu oraz przepięknych i głębokich treści śpiewanych utworów.

Tekst utworu tytułowego: Zatańczyć z moim ojcem

Kiedy byłam dzieckiem
Nim życie wymazało całą niewinność
Mój ojciec unosząc mnie wysoko
Tańczył z moją matką i ze mną
A potem
Wirował wokół mnie aż usnęłam
Potem niósł mnie po schodach
I wiedziałam że na pewno byłam kochana

Gdybym mogła dostać kolejną szansę
Jeszcze jeden spacer, taniec z nim
Nagrałabym piosenkę, która nigdy by się nie skończyła
Tak bym pragnęła
Znów zatańczyć z moim ojcem
Och

Kiedy ja i moja mama nie zgadzałyśmy się
Biegłam do niego
Rozśmieszał mnie by mnie pocieszyć
Tak, tak
W końcu robił co mówiła mama
Później nocą gdy zasnęłam
Zostawił pieniążek pod moją poduszką
Nigdy nie śniło mi się, że mógłby odejść ode mnie

Gdybym mogła ukraść jedno ostanie spojrzenie
Jeden ostatni krok, jeden ostatni taniec z nim
Nagrałabym piosenkę, która nigdy by się nie skończyła
Bo chciałabym
Znów zatańczyć z moim ojcem

Czasami słyszałam ją za drzwiami
Słyszałam jak mama płakała za nim
Modlę się za nią nawet bardziej niż za siebie
Modlę się za nią nawet bardziej niż za siebie
Tak, mmmm, tak

Wiem modlę się zbyt mocno
Czy mógłbyś tylko przywrócić człowieka którego kochała
Wiem, nie zrobisz tego tak zwyczajnie
Ale drogi Ojcze ona pragnie
By znów zatańczyć z moim ojcem
Każdej nocy gdy zasypiam to wszystko o czym zawsze śnię
Och, tak, tak

Wiem, nie zrobisz tego tak zwyczajnie
Ale drogi Ojcze ona pragnie
By znów zatańczyć z moim ojcem

Źródło: www.solitudes.pl


PS. Mój 14-sto miesięczny synek sprezentował mi...kolorowe bokserki, z których jestem niezmiernie szczęśliwy ;-) Kocham Cię mój mały szkrabie :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz