poniedziałek, 10 marca 2014

Tomek i przyjaciele - bajki, które pokocha Wasze dziecko


Barwy klubowe, które zakupiłem
na Allegro
W ubiegłym roku na Święta Bożego Nrodzenia postanowiłem kupić mojemu synkowi popularną wśród dzieci bajkę Tomek i przyjaciele na DVD. Jest to cała seria bajek, której głównmy bohaterami są ciuchcie i imieniu Tomek, Damian, Tobik, Garbryś oraz Emilka. Niegdyś bajki z ciuchcią Tomekiem były emitowane w telewizji, które oparto na serii książeczek dla dzieci The Railway Series napisanych przez Wilberta Awdr'yego. Historia bajek sięga aż 1984 roku!

Zakupiona płyta zawierała odcinki zatytułowane jako Barwy klubowe. Nie spodziewałem się, że mój synek będzie tak chętnie oglądał przygody Tomka i jego przyjaciół na magicznej Wyspie Sodor. Bajki są niezwykle edukacyjne i czytelne dla dzieci. Polski lektor wyraźnie omawia wszystko co dzieje się w trakcie danego odcinka, gdzie najczęściej ciuchcia-parowóz Tomek dzięki swojemu zmysłowi i sprytowi ratuje wszystkich z opresji. Czas płyty wynosi 70 minut i znajduje się na niej sześć różnych odcinków.

Kilka dni temu zakupiłem kolejną płytę na Allegro z przygodami Tomka, tym razem zatytułowaną Chlap, chlap, chlap. Mam nadzieję, że będzie równie emocjonująca jak Barwy klubowe :-)


Napisałem właśnie o tych bajkach, ponieważ wśród tysiąca innych jakie można zakupić w hipermarketach po kilka złotych ciuchcia Tomek to bajka, które wydaje się perfekcyjnie przygotowaną dla dzieci i  pobudza u dziecka wszystkie zmysły. Dziecko uczy się nowych rzeczy, przede wszystkim tego, że należy sobie pomagać w trudnych chwilach a życzliwość jest niezwykle istotna. Również dorośli odnajdą w tej bajce wiele cennych i życiowych rad :-) Gwarantuję, że czas spędzonych na wspólnym oglądaniu przygód Tomka nie będzie czasem straconym.

Cena jednej płyty, na której znajduje się kilka odcinków przygód Tomka waha się w okolicach 30 zł w sklepach internetowych. Można jednak zakupić nowe płyty w niższych cenach na Allegro. Wówczas znajdziecie niektóre odcinki serii w cenie już od 18 -25 zł.

Przykłądowy odcinek Tomka i przyjaciół możecie obejrzeć na YouTube:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz