środa, 11 grudnia 2013

Ręcznik kąpielowy dla dziecka SVALEN z rybkami

Ręcznik Svalen z IKEI dla dziecka
Kąpiel dziecka to niezwykłe przeżycie dla rodziców. Przyznam, że pierwsze kroki w tym temcie były dla mnie mocno stresujące, ale z biegiem czasu okazało się to wielką przyjemnością :-). Oczywiście do kąpieli należy się odpowiednio przygotować: wanienka, odpowiednia temperatura wody, płyn do kąpieli dla dzieci i przede wszystkim ręcznik, którym otulamy naszego szkraba. Dla małego bobasa warto zakupić ręcznik z specjalnym kapturkiem na głowę, ale dla nieco większego dziecka można stosować ręczniki bez kapturka, specjalnie przygotowane pod kątem dziecka. Tuż przed dniem Świetego Mikołaja będąc we wrocławskiej IKEI wpadł mi w oko rewelacyjny ręcznik SVALEN dla dzieci.





To, co zwróciło moją uwagę i skłoniło do zakupu ręcznika, to fakt jego niezwykłej wielobarwności oraz obrazków rybek, które przyciągają uwagę. Ręcznik frotte jest miękki i posiada średnią grubość. Doskonale wchłania wilgoć (gramatura 420 g/m²). Długie, cienkie włókna czesanej bawełny nadają ręcznikowi miękkość i trwałość. Co najważniejsze  ręcznik nie zawiera rozjaśniaczy optycznych i jest w 100% surowcem odnawialnym. Jak podaje producent bielone bez użycia chloru. Oczywiście ręcznik to 100% bawełna.

Ręcznik SVALEN 70x140 cm [fot.IKEA]

Dostępny jest w dwóch rozmiarach 50x100 cm w cenie 15,99 zł oraz 70x140 cm w cenie 29,99 zł. Wybrałem dla mojego synka ten większy i nawet się nie spodziewałem ile frajdy sprawi jemu ten dość niepozorny prezent. Teraz kąpiele stały się jeszcze przyjemniejsze :-)

Aktualna ofertę IKEA znajdziecie poniżej:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz