czwartek, 29 stycznia 2015

Pomysłowe kolorowanki dla dzieci za złotówkę!

Super kolorowanki dla mojego bohatera
Opolski hipermarket Real oraz Auchan kilka dni temu przygotował interesujące promocje na książeczki dla dzieci. Wśród nich znalazła się seria Kolorujmy Razem wydawnictwa Ferment z Kielc, w skład której wchodzi kilkanaście różnych wersji kolorowanek. Niestety nie wszystkie były dostępne, a część szybko została wyprzedana. Oczywiście kolorowanki zwróciły moją uwagę i chcąc nie chcąc skorzystałem z okazji do ich zakupu specjalnie dla mojego bohatera :-)



Pomysłowe kolorowanki


Niby nic w zakupionych przeze mnie kolorowankach nie ma nic specjalnego, ale moim zdaniem są idealne dla trzylatka, ponieważ każda z nich zawiera odrębne postacie czy przedmioty, które są przedstawione w bardzo przejrzysty sposób oraz łatwy do kolorowania. Dziecko kolorując może jednocześnie uczyć się nazewnictwa poszczególnych rzeczy.

Wśród kolorowanek jakie można było nabyć w promocyjnej cenie znalazły się:
  • Kolorowe przygody z baśniami i legendami
  • Kolorowanki smacznego z jedzonkiem ;-)
  • Wesołe zwierzątka
  • Zimowe kolorowanki
  • Kolorowanki mix

Obrazki w kolorowankach są niezwykle przejrzyste. Nic tylko kolorować ;-)

Standardowa cena pojedynczej książeczki wynosi 1,99 zł, natomiast ja zakupiłem wszystkie kolorowanki w cenie 1 zł za sztukę. Przyznacie, że cena jest kusząca :-) W Opolu naprawdę można zdobyć niejednokrotnie mnóstwo ciekawych rzeczy dla dzieci, nie wydając na nie majątku z czego chętnie korzystam :-)

Nic tak nie sprawia radości rodzicowi jak możliwość przekazania swojemu ukochanemu dziecku prezentu, który wywoła uśmiech na twarzy synka :-) Śpieszcie zatem do sklepów dopóki dopóty kolorowanki są dostępne.

Pomysłowych kolorowanek szukajcie w hipermarketach Auchan i Real

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz