środa, 28 listopada 2012

Powstał nowy komis z używanymi rzeczami dla dzieci w Opolu

Przy ulicy 1 Maja 49 powstał komis ubrań i akcesoriów dziecięcych i ciążowych. Sklep w dużej powierzchni oferuje ubrania na każdą kieszeń. - Nie ograniczamy się jedynie do przyjmowania ubrań markowych - zaznacza właścicielka komisu Marta Dubis. - Nie każdego stać na drogie, firmowe ubranka. Jedynym kryterium przyjmowania ubrań jest ich dobry stan - dodaje.

W sklepie jest też kącik kawowy, gdzie będzie można spokojnie porozmawiać, oraz kącik dla dzieci z przygotowanymi zabawkami. Jest też oddzielne pomieszczenie dla mam karmiących.

W ofercie znajdą się ubrania przeznaczone dla niemowląt, a także dla dzieci w wieku szkolnym. W założeniu do klasy III.

Przykładowe ceny: body: od 1 do 9 zł; kaftaniki: od 4 do 10 zł; bluzki z długim rękawem: od 4 do 9 zł; spodnie: 7-20 zł; spódniczki: od 7 do 10 zł; buty: od 4 do 40 zł; kurtki: od 6 do 40 zł; botki dla niemowlaków: od 4 do 15 zł.



- Można przynosić także akcesoria do karmienia, artykuły higieniczne typu wkładki poporodowe oraz pampersy, które będziemy sprzedawali na sztuki - zapowiada właścicielka.

Źrodło: Gazeta.pl/opole

Czytaj również: Komisy dziecięce w Opolu



4 komentarze:

  1. A można też znaleźć tam buty? Szukam jakiś fajnych propozycji na lato i powiem szczerze, że nie wiem, co będzie najlepsze. Zastanawiam się, czy kupić buty używane, czy jednak postawić na coś nowego, bo w sumie w sklepach internetowych ceny są bardzo niskie, np. na stronie https://butymodne.pl/damskie-vinceza-c531.p158.html

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja jeszcze całkiem niedawno także kupowałam sporo używanych rzeczy i nie widzę w tym nic dziwnego. Jednak odkąd poznałam czar zakupów a Chin to teraz wszystko zamawiam przez internet. Nawet torebki damskie http://pl.aliexpress.com/category/200010063/torby-damskie.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.ebad1506N4txU3 które po prostu uwielbiam, już zamówiłam i do mnie jadą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że większość kobiet chodzi do sklepów z odzieżą używaną i ja także jestem zwolenniczką takich zakupów. Nawet przez internet w ciemno kupuję takie ciuchy i nie mam z tym najmniejszego problemu. Bardzo cenię sobie sytuację gdzie podpięty jest system śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek więc wiem na bieżąco w jakim punkcie znajduje się moja paczka.

    OdpowiedzUsuń