sobota, 24 maja 2014

Markowe rzeczy z Outletu Centrum dla dzieci w Opolu

Markowe rzeczy w niskich cenach
Galeria Ziemowit w Opolu ponownie wraca do życia. Dwupiętrowa galeria handlowa znana była głównie ze sklepów znajdujących się na parterze, gdzie od wielu lat dobrze funkcjonują m.in. EMPiK czy Super Pharm. Drugie piętro jakoś nigdy specjalnie nie miało szczęścia do klientów i co rusz kolejny sklep jeden po drugim kończył swoją egzystencję. Od niedawna wprowadzono wiele zmian m.in. otworzono na parterze Biedronkę a na drugie piętro przeniósł się sklep dziecięcy SMYK. Tuż obok SMYK-a został otwarty duży Outlet Centrum z markową odzieżą m.in. dla dzieci.


W Outlecie znajdziecie duży wybór odzieży dziecięcej zarówno dla tych najmniejszych bobasów jak i większych pociech. Spory wybór różnych rodzajów odzieży: sweterki, koszulki, spodenki...w różnych rozmiarach. Ceny są zróżnicowane, często zbliżone do tych, jakie możemy zaobserować w sklepach typu Reserved (mówię tutaj o odzieży dziecięcej). Jednak jeśli weźmiemy pod uwagę, że to odzież markowa Ginkana DUDU z Hiszpanii, to może wówczas warto zdecydować się na zakup. Oczywiście rodzice również znajdą coś dla siebie, a w szczególności panie ;-)

Do sklepu można śmiało przyjść z dzieckiem. Właściciel przygotował specjalną strefę dla dzieci, gdzie znajduje się kilka zabawek, krzesełka oraz namiat do zabawy.

Poniżej przedstawiam kilka zdjęć outletu:


Tuż obok EMPiK-u dostrzeżecie reklamy Outletu. 

Wejście do Outletu na II piętrze Ziemowita

Odzież dla dzieci z zagranicy

Przykładowe spodenki/szorty rozm. 110 z Hiszpanii od marki DUDU w cenie 33 zł

Outlet Centrum przy ul. Krakowskiej 45 czynny jest w następujących godzinach:

Pon-Piątek 9:00-19:00
Sobota 9:00-18:00
Niedziela 10:00-15:00

Czytaj również: Komisy dziecięce w Opolu

2 komentarze:

  1. ODRADZAM !!!!!! Odradzam zakupy w tym sklepie!!! 09.06.2014r. zakupiłam w tym sklepie sandały firmy BIANCO. Oczywiście jak prawie każda kobieta od razu założyłam urocze sandałki. Po 2 godzinach zauważyłam że pięty są niestandardowo jak na czas użytkowania butów zdarte! Oczywiście wymyłam butki i następnego dnia byłam już w tym sklepie z reklamacją. NIESTETY :( po MIESIĄCU oczekiwania 09.07.2014r ku mojemu zaskoczeniu usłyszałam, że nie uznano reklamacji. W odpowiedzi podano powód NIEPRAWIDŁOWE UŻYTKOWANIE OBUWIA !!!! Tego samego dnia złożyłam odwołanie. W odwołaniu napisałam : "że nie zgadzam się z decyzją. Buty miałam na nogach 2 godziny i w tym czasie nastąpiło widoczne uszkodzenie". Niestety i to odwołanie nie odniosło skutku :( Ponownie odpowiedź brzmiała, że nie właściwie użytkowałam buty i że za wskazane przeze mnie wady sprzedawca nie odpowiada, gdyż towar był zgodny z umową w chwili jego wydania.... Szanowni KOLEDZY I KOLEŻANKI jeżeli ktoś z Was zamierza nosić buty na uszach, bądź w pudełku w torbie to jak najbardziej powinien robić zakupy w tym ZŁODZIEJSKIM sklepie, ale jeżeli używacie obuwia w celu do którego jest przeznaczone czyli do chodzenia....jeszcze raz PRZESTRZEGAM bo jeśli coś się rozklei, zetrze, odpadnie z bucika winni będziecie WY i tylko WY nie stary bądź przeterminowany materiał użyty do wykonania wadliwych butów. To się nazywa REKLAMA !!!!!!!!!!!! Ja wydałam "niestety" w tym sklepie nie małe pieniądze ale na 100 % więcej tu już nic nie kupię i taką właśnie NEGATYWNĄ opinię będę przekazywała dalej !!!!!! Pozdrawiam "rzeczoznawców" oceniających wadliwe wyroby z tego sklepu i podpowiadam....może tak na szybki kurs dla specjalistów ds oceny jakości oraz reklamacji Państwo by się wybrali, aby nie krzywdzić uczciwych ludzi !!!!!!!!!!!!!!! POZDRAWIAM Panie które pracują, są mile i pomocne, zupełnie nie pasują do MARKI tego dziadowskiego sklepu ;)
    p.s.
    Do wiadomości szefostwa tego dziadowskiego sklepu : mogłabym się z Wami dalej boksować, ale…uznalam, że nie warto kopać się z koniem. :> Niebawem kończy się lato, a ja chciałabym choć jeden cały dzień pochodzić w sandałach za które nie mało zapłaciłam. Zaniosłam sandały do szewca (fachowca) który od razu zauważył wadliwość materiału z których zostały zrobione podeszwy tychże butów. Za usługę zrobienia nowych fleków jak i podklejenia całych butów zapłacę 26 zł. Aż 26 zl czy tylko 26 zł, bo po 2 miesiącach „radowania się” z butów, które przeleżały na półkach oceniających osób to ja już sama nie wiem…….
    Małgorzata Michalczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość poważna sprawa...współczujemy, aczkolwiek osobiście jeszcze nas nie spotkała żadna przykrość związana z zakupami w Outlet Centrum. Mamy nadzieję, że właściciel sklepu weźmie pod uwagę opinie klientów i wyciągnie wnioski na przyszłość. W końcu każdy popełnia błędy ;-) Bez dwóch zdań podpisujemy się pod przemiłą obsługą sklepu :-) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń