czwartek, 1 maja 2014

Prezenty na drugie urodzinki :-)

Tygrys pluszak gigant [allegro.pl]
Wczoraj mój ukochany synek Kubuś obchodził drugie urodzinki :-) Dokładnie 30 kwietnia 2012 roku kiedy to Kuba przyszedł na świat byłem chyba najszczęśliwszym człowiekiem na świecie :-) Dwa latka minęły jak jeden dzień a z okazji urodzin Kubusia zdecydowałem się na zakup dwóch prezentów, które sprawiły wielką radość mojemu dziecku.


Pluszowy tygrys gigant 

Z racji, że mój synek przepada za pluszowymi zabawkami, a których już mam kilka - mówię tutaj o pluszakach dużych rozmiarów - postanowiłem sprawić Kubie prezent w postaci dużego pluszowego tygryska, który stał się obecnie uzupełnieniem zwierzyńca składającego się z gigantycznej żaby oraz wspaniałego dużego psa o wdzięcznym imieniu Ramzes ;-) Tygrysek to niezwykle piękny pluszak, który posiada realistyczne szczegóły, perfekcyjnie wykonany z materiałów najwyższej jakości i miłego w dotyku futerka. Tygrysek jest koloru pomarańczowo-żółtawego z widocznymi czarnymi prążkami. Długość 70 cm + 42 cm ogonek :-)

Tygrysa zakupiłem na Allegro u sprzedawcy, który perfekcyjnie wywiązał się z ze swojej roli, a na którego aukcji można zakupić również tygryska śnieżnobiałego równie pięknego jak tego, który trafił w ręce mojego synka :-)


Skuterek - rowerek biegowy z TESCO

Drugi prezent, który chyba najbardziej przypadł do gustu mojemu Kubusiowi to skuter/motorek biegowy, który znalazłem w TESCO. Trzykołowy rowerek biegowy to idealne rozwiązanie dla dziecka, które zaczyna naukę łapania równowagi zanim przejdziemy na poważniejszy sprzet rowerowy ;-) Solidnie wykonany, choć całkowicie plastikowy z ruchomą kierownicą dookoła swojej osi to świetny pomysł na prezent dla dziecka. Lekki i bardzo poręczny zmieści się do samochodu i nie sprawi kłopotu kiedy będziemy musieli go nosić. Polecam przy zakui zakupu rowerka dokupić kask na główkę dziecka oraz ochraniacze na kolanka. Rowerek może rozwijać całkiem spore prędkości dla małego szkraba zatem warto zadbać o bezpieczeństwo newraligcznych części ciała.




1 komentarz:

  1. Pomysłów na drugie urodziny jest naprawdę mnóstwo :) Wystarczy spędzić trochę czasu w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń