środa, 28 maja 2014

25.000 tysięcy odwiedzin bloga Położna w Opolu :-)

Wasze odwiedziny Położnej w Opolu
Tego się nie spodziewałem :-) Spojrzałem dzisiejszego dnia na licznik Waszych odwiedzin, na którym ujrzałem liczbę 25.000 tysięcy! To dla mnie ogromne zaskoczenie, oczywiście bardzo miłe za co serdecznie dziękuję wszystkim, którzy trafili na mojego bloga. Nie sądziłem, że zainteresowanie tematyką jaką poruszam będzie aż tak duże z czego jestem niezmiernie szczęśliwy. Czekam niecierpliwie na drugie tyle Waszych odwiedzin mając nadzieję, że informacje jakie zamieszczam dla Was są pomocne i często z nich korzystacie. Oczywiście czekam również na Wasze opinie, pomysły oraz zapraszam serdecznie do współpracy, abyśmy mogli wspólnie tworzyć miejsce dla rodziców z Opolszczyzny :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz