piątek, 14 lutego 2014

Maskotka ELMO z Ulicy Sezamkowej dla Twojego dziecka

Maskotka ELMO 50 cm [fot.LoveMis]
Pozostaję w klimacie maskotek dla dzieci, które warto kupić naszemu ukochanemu szkrabowi. Ostatnio wspominałem o Zaksiołku, czyli oficjalnej maskotce klubu ZAKSA Kędzierzyn Koźle, a dziś muszę napisać kilka słów nt. popularnej wśród małych dzieci postaci jaką jest ELMO, którego mój synek uwielbia. Postanowiłem zatem poszukać ELMO i sprawić niespodziankę synkowi.

W opolskim REAL-u znalazłem ELMO, ale maskotka była niezwykle droga i w dodatku malutka, a jedynym elementem, który odróżniał ją od zwykłej typowej maskotki była piszczałka umieszczona w brzuchu. Cena maskotki wynosiła 65 zł! W promocji można było ją zakupić za jedyne...60 zł! Zacząłem poszukiwania w internecie a przede wszystkim na Allegro, na którym zawsze znajduję to czego nie ma w sklepach lub jest dużo droższe. Jak się okazało znalazłem super pluszaka ELMO i to prawdziwego giganta! ELMO maskotka o wysokości 50 cm w promocyjnej cenie 31 zł. Solidnie wykonany pluszak z materiału wysokiego gatunku a przede wszystkim miłego w dotyku skradł serce nie tylko mojego synka, ale również i moje ;-) Bardzo mięciutka maskotka z długim włosem al'a mokra włoszka spodobała się mojemu szkrabowi, który pokochał ELMO od pierwszego wejrzenia :-) Nie rozstawał się przez cały dzień, gdy otrzymał ode mnie pluszaka, który stał się natychmiast jego przyjacielem :-)

Wspomniany ELMO z Reala w "super promocyjnej cenie" 60 zł...yhm...

Co ważne ELMO jest solidnie wykonany, elastyczny i bezpieczny w trakcie zabawy. Dodatkowo ELMO wypchany jest włókniną poliestyrową czyli antyalergiczną.

Gwarantuję, że gdy Wasza pociecha zobaczy maskotkę na żywo z miejsca uśmiechnie się i przytuli ELMO z całej siły :-)

Również mogę śmiało polecić sprzedawcę, który solidnie wywiązał się z transakcji. Jedyne czego żałuję, że nie zakupiłem większego rozmiaru ELMO, czyli 70 cm w cenie 69 złotych. Szukajcie ELMO również w gazetkach promocyjnych TESCO i AUCHAN, gdzie czasami pojawiają się ciekawe oferty cenowe na zakup pluszaka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz