środa, 26 lutego 2014

Osłonki przeciwsłoneczne w samochodzie od Disney'a

Osłonka przeciwsłoneczna do samochodu
[fot. Graff_11 Allegro]
Zbliża się nieuchronnie wiosna, a co za tym idzie więcej słońca, które trochę brakuje w okresie zimowym. Rozpoczną się podróże na wiosenne majówki oraz inne samochodowe wyprawy. Warto pomyśleć o komfortowej jeździe dla naszego dziecka, któremu nie zawsze przecież możemy założyć okulary przeciwsłoneczne ;-) Ja postanowiłem zakupić specjalne zasłonki przeciwsłoneczne na szybę, które pomogły osłonić synka przed rażącym słońcem, które przeszkadzało niejednokrotnie podczas jazdy. Ważne, że można zakupić osłonki z różnymi motywami i postaciami z bajek, dzięki czemu dziecko będzie podwójnie zadowolone.

Mój wybór padł na osłonki - zasłonki przeciwsłoneczne z postaciami z popularnej bajki o Kubusiu puchatku. W zestawie znalazły się dwie osłonki na boczne szyby samochodowe, które stanowią doskonałą ochronę przed uciążliwymi w trakcie jazdy promieniami słonecznymi. Są także świetnym elementem dekoracyjnym, ponieważ żywe kolory umilają podróż naszemu dziecku nie tylko wtedy gdy świeci słońce. Mój synek potraktował osłonki również jako....gadżet do zabawy ;-)

Zakupione osłonki Disney'a wykonane zostały z solidnego materiału są niezwykle elastyczne i można je wyginać w różne strony. Mocuje się osłonki za pomocą przyssawek, które warto przed instalacją na chwilę zamoczyć w ciepłej wodzie, aby lepiej przyssały się do szyby. Wymiary osłonek wynoszą 44 cm x 35 cm i śmiało będą odpowiadały niemal każdej tylnej szybie samochodu. Warto nie pozwalać dziecku samemu odrywać osłonek, ponieważ przyssawki mocno trzymają się szyby i nie odpadają bez powodu. Wówczas przy silnym pociągnięciu gwarantuję, że przyssawki pozostaną na szybie a osłonka w naszych lub dziecka rękach, co mnie osobiście spotkało ;-)

Osłonki zakupiłem u godnego zaufania sprzedawcy, u którego już wcześniej dokonałem zakupu organizera samochodowego na siedzenie. Poniżej przedstawiam propozycje osłonek sprzedawcy Graf_11, których koszt nie przekracza 18 zł.

Więcej ofert zasłonek dla dzieci znajdziecie na portalu Ceneo poniżej:


Czytaj również: Podróż z dzieckiem: organizer samochodowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz