niedziela, 9 lutego 2014

Maskotka Zaksiołek z Kędzierzyna Koźla

Zaksiołek [fot.zaksa.pl]
Wczoraj miałem okazję po raz pierwszy zobaczyć na żywo spotkanie pierwszej ligi siatkówki pomiędzy ZAKSĄ Kędzierzyn Koźle a Treflem Sopot. Zaledwie 60 kilometrów od Opola można zobaczyć sport na najwyższym poziomie a w dodatku zaopatrzyć się w świetne gadżety dla dzieci i nie tylko. Szczególnie dzieci znajdą dla siebie w oficjalnym sklepiku klubowym - który mieści się tuż przy wejściu niezwykle funkcjonalnej hali sportowej - mnóstwo ciekawych gadżetów. Mnie przypadła do gustu maskotka ZAKS-y, czyli popularny Zaksiołek :-)


Mimo, iż cena jak za niewielką maskotkę była dość wysoka (40 złotych), to nie mogłem się oprzeć i zakupiłem koziołka dla mojego ukochanego synka. Maskotka jest o tyle ciekawa, iż możemy wybrać sobie w czyją koszulkę zostanie ubrany Zaksiołek. Wybrałem koszulkę Michała Ruciaka, którego gra wywarła na mnie największe wrażenie wczorajszego wieczoru.

W sklepiku oprócz wspomnianej maskotki możecie zakupić m.in. klaskacze łapki, smycze, czapeczki, szaliki oraz oczywiście koszulki m.in. z nadrukiem własnego nazwiska czy pseudonimu ;-)


Co istotne, polecam wyjazdy na mecze do Kędzierzyna Koźla dla całych rodzin. Atmosfera była świetna, ciągły doping z kilku stron trybun, mnóstwo rodziców z małymi dziećmi, a przede wszystkim bezpieczeństwo i kulturalny doping powodują, że udział w meczach siatkówki stanowi ciekawe zagospodarowanie czasu jak i rozrywkę dla całej rodziny. W trakcie meczu po hali przemieszcza się maskotka siatkarzy, wspomniany Zaksiołek, z którym możecie zrobić sobie bezpłatnie zdjęcie.

Bilet normalny kosztuje 27 zł natomiast ulgowy 10 zł na spotkania ligowe. W przedsprzedaży internetowej przewidziane są następujące zniżki: Pakiet grupowy od 4 do 6 sztuk: 20% zniżki, Pakiet grupowy od 7 do 12 sztuk: 26% zniżki.

Wszystkie gadżety znajdziecie na stronie sklepu ZAKSY tutaj.

Zdjęcia z meczu:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz