czwartek, 3 lipca 2014

Pieluchomajtki PANTS dla dzieci - porównanie cen

Pieluchomajtki Pampers Pants w Realu
Dziś zrobiłem mały rekonesans po opolskich sklepach w celu zakupienia pieluchomajtek, które zostały stworzone z myślą o maluszkach stawiających pierwsze kroki w "odpieluchowaniu". Posiadają one zalety standardowej pieluszki, która dzięki swojemu kształtowi nadaje się idealnie do treningu nocniczkowego. Poszukiwałem małego opakowania chcąc się również przekonać, w którym sklepie można kupić paczkę pieluch najkorzystniej. Odwiedziłem m.in. Real, Tesco oraz Biedronkę, gdzie ujrzałem różne ceny. Gdzie zatem warto kupować pieluchomajtki dla Waszych dzieci?


Pieluchomajtki Pants Pampers Active Boy/Girl w Realu


Najpierw moje kroki skierowałem do Reala, a właściwie pierwszym moim przystankiem rowerowym był Real. Tutaj znalazłem małe paczki pampersów zarówno dla dziewczynek jak i chłopców w rozmiarach 5 (12-18 kg) oraz 6 (16 kg+). Cena za opakowanie, w którym znajduje się odpowiednio 20 i 19 pieluszek wynosi:
  • Pampersy Pants Girl 5: 24,29 zł
  • Pampersy Pants Boy 5: 24,99 zł
  • Pampersy Pants Boy 6: 23,95 zł
Większych opakowań pieluchomajtek nie zauważyłem.

Pieluchomajtki Pants Pampers Active Boy/Girl w Tesco


Kolejnym przystankiem okazał się hipermarket Tesco w Galerii Ozimska. Tam podobnie jak w Realu pieluszki były dostępne w dużych ilościach, ale dodatkowo można było zakupić więcej rozmiarów: 4,5 oraz 6. Wszystkie małe opakowania bez względu na rozmiar kosztują 29,99 zł. Plusem jest fakt, że Pampersy 4 z 23 pieluszkami również mają identyczną cenę.

Pieluchomajtki Pampers Pants w Tesco

Pieluchomajtki w Biedronce


Ostatnim przystankiem okazała się Biedronka, w której można zakupić dwa rodzaje pieluchomajtek DADA:
  • Junior 5 (12-18 kg ) 20 szt.: 20,99 zł [1,04 zł/szt.]
  • Maxi 4, 22 szt.: 20,99 zł [0,95 zł/szt]

Podsumowanie

Ostatecznie zdecydowałem się na zakup pieluchomajtek Pampers w Realu, choć w rzeczywistości najkorzystniej kupować w Biedronce, jednak tam nie dostaniemy Pampersów tylko pieluchy Dady, o których pisałem tutaj. Ceny wszystkich producentów plieluchomajtek możecie porównać na Ceneo, gdzie znajdziecie również mnóstwo ciekawych opinii na ich temat.


Czytaj również: Porady dla rodziców
                          Aktualne gazetki promocyjne Biedronki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz