poniedziałek, 7 lipca 2014

Zabawka Train & Friends, czyli Tomek i przyjaciele po chińsku :-)

Ciuchcia Tomek z TEXTIL MARKET
Kilka dni temu miałem okazję odwiedzić Stalową Wolę, gdzie trafiłem do centrum handlowego przy ul. Okulickiego 2. Szczerze nawet nie pamiętam nazwy owej galerii handlowej, w której natrafiłem na ciekawy sklepik TEXTIL MARKET. Jak się okazało sklep oferuje bogaty asortyment odzieży dla dzieci w bardzo atrakcyjnych cenach, choć nie akurat to mnie zainteresowało. Pośród licznego towaru zauważyłem zabawki, które z miejsca zainteresowałyby mojego dwuletniego synka. Były nimi lokomotywy - postacie z bajki Tomek i przyjaciele. To co mnie mocno zaintrygowało to bardzo atrakcyjne ceny niemal całej serii zabawek pochodzących z ulubionej bajki mojego synka :-)


Chwilę przed wejściem do TEXTIL MARKET zrobiłem małą rundkę po dziale zabawkowym TESCO, w którym miniaturki lokomotyw czy wagoników z bajki kosztowały średnio od 30-50 zł. Aby uzbierać całą kolekcję należałoby wydać sporo pieniędzy...

W TEXTIL MARKET lokomotywy Tomka można było kupić już w cenie 10 zł za sztukę dla rocznych dzieci i większe lokomotywy na baterie, które po uruchomieniu wydają dźwięki zbliżone do prawdziwej ciuchci, zaczynają świecić podczas jazdy i maja ruchomy komin. Właśnie taką lokomotywę postanowiłem kupić synkowi, a jej cena była dla mnie naprawdę zaskakująco niska w porównaniu z tymi dostępnymi w TESCO. 29,99 zł za dużą i solidną lokomotywę wydającą dźwięki (choć może trochę zbyt głośną) przypominającą niemal 1:1 oryginalnego Tomka to świetny zakup. Oczywiście musicie jeszcze zakupić 4 zwykłe baterie paluszki, których nie ma w komplecie.

Na pierwszy rzut oka trudno dostrzec różnice między oryginalnymi zabawkami z tej serii, jednak dla dziecka to naprawdę nie ma większej różnicy. Tak samo bawi się odczuwając radość jak zabawką kupioną np. w TESCO. Różnice za to odczuwa rodzic w swoim portfelu ;-)



Niestety sklepu TEXTIL MARKET nie ma w Opolu, choć sieć sklepów dostępna jest na Opolszczyźnie np. w Brzegu, Głubczycach, Kędzierzynie Koźlu czy Krapkowicach.

Czytaj również: Tomek i przyjaciele - bajki, które pokocha Wasze dziecko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz