poniedziałek, 6 października 2014

Muzyka dla przyszłej mamy w super cenie. Nie przegapcie okazji :-)

Muzyka dla kobiet w ciąży
w niższej cenie [vtm.com.pl]

Sklep z muzyką relaksacyjną VTM Dr.Stein z Opola, specjalizujący się m.in. w produkcji oraz sprzedaży płyt skomponowanych specjalnie dla przyszłych rodziców oraz dzieci, obniżył cenę na album Muzyka dla przyszłej mamy - Music fuer Schwangerschaft. Płyta CD zawiera wybór melodyjnych, odprężających utworów muzycznych z repertuaru psychologa dziecięcego dr. Arnda Steina. Te specjalnie opracowane kompozycje w rytmie spokojnego pulsu mamy wprawiają obydwie dusze i ciała w dobre samopoczucie a samemu dziecku pozwalają na poznawanie nowych i przyjemnych bodźców.


Płytę możecie zakupić tutaj w cenie 35 zł a jej fragmenty wysłuchać na poniższym filmie :-)



Również płyta Wellness dla matki i dziecka jest do nabycia w promocyjnej cenie. Album zawiera wybór uczuciowych, melodyjnych i pełnych harmonii utworów muzycznych z repertuaru psychologa dziecięcego doktora Arnd Steina. Delikatne brzmienia odpowiadają spokojnemu pulsowi 60 uderzeń na minutę, dzięki czemu nie tylko działają uspakajająco, ale również odpędzają strach i zapewniają maleństwu emocjonalne bezpieczeństwo. Działają pozytywnie zarówno na fazę snu, jak i na radość odkrywania świata.

Poniżej możecie wysłuchać fragmentów albumu:


1 komentarz:

  1. Ja gdy byłam w ciąży bardzo często odwiedzałam sklep muzyczny w którym pracuje mój kuzyn :) Podobało mi się zwłaszcza gdy jedna Pani grała na skrzypcach. I teraz zauważyłam, że moja 2 letnia córcia ma upodobania do muzyki klasycznej.

    OdpowiedzUsuń