środa, 9 kwietnia 2014

501 rzeczy do odnalezienia dla chłopców i dziewczynek

Wspaniała książka
dla każdego dziecka
Poszukując niedawno kolejnych książeczek edukacyjnych dla mojego synka, buszowałem nieco po internecie i przed moimi oczami pojawiła się książka, która zaintrygowała mnie swoim tytułem. Chciałem znaleźć coś nietypowego, coś co nie będzie kolejną książeczką o tym samym, ale w innej formie jak to zwykle bywa. Gdy ujrzałem tytułową książeczkę z miejsca postanowiłem sprawdzić czy jest warta zakupu i przyda się mojemu dziecku. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę!


Książeczka 501 rzeczy do odnalezienia dla chłopców zawiera 24 niezwykle kolorowe strony wraz z wieloelementowymi ilustracjami. Dziecko ogląda ilustracje i stara się znaleźć na każdej określoną liczbę wskazanych postaci lub przedmiotów. Książeczki rozwijają spostrzegawczość, uczą koncentracji, ułatwiają poznanie nowych słów i pomagają w nauce liczenia. Poznawanie nowych nazw zwierząt czy przedmiotów to wielki atut tej książki, która została przygotowana z myślą o chłopcach a jej druga wersja z myślą o dziewczynkach :-)

Jej cena waha się od 13-20 złotych i można ją zakupić m.in. na Allegro, w Smyku czy hipermarketach Real w cenie ok. 20 zł.

Polecam z całego serca tę książeczkę, jeśli chcecie sprawić by Wasze dziecko korzystało z niej przez dłuższy czas i odczuwałao radość z jej przeglądania. Opinie jakie znajdziecie w internecie nt. książeczki również przekonają Was do zakupu :-) Książeczka śmiało może być zakupiona dla dzieci w wieku 2-6 lat.


Zdjęcia książki:



Czytaj również: Gdzie kupić tanie książki dla dzieci w Opolu ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz