sobota, 14 czerwca 2014

Co można kupić za 22 zł w Realu dla naszego dziecka?

Zakupy w Realu za 22 złote
22 złote to z punktu widzenia rodzica, który musi zrobić zakupy dla swojej pociechy to niewielka kwota. Dziś dokonałem małego eksperymentu w Realu, gdzie miałem do wydania kwotę wspomnianych 22 złotych w ramach kuponu Payback. Postanowiłem skupić się tylko i wyłącznie na produktach spożywczych, które mój synek dwuletni synek uwielbia. Sprawdźcie co oraz ile kupiłem mieszcząc się w kwocie założonego budżetu :-)


Tak jak wspomniałem moją uwagę skierowałem na produkty spożywcze, ale poza działem dziecięcym i udałem się na m.in. na działy soków i nabiałów. Wcześniej zrobiłem mały rekonesans produktów, których zakup planowałem w innym sklepie tj. Carrefourze i ku mojemu zaskoczeniu niemal wszystkie zakupione rzeczy były tańsze w Realu o kilkadziesiąt groszy na sztuce.

Zakupiłem następujące produkty:
  • Sok Kubuś Play 400 ml 1,59 zł (promocyjna cena zamiast 1,79)
  • Sok Kubuś Play 400 ml 1,59 zł (promocyjna cena zamiast 1,79)
  • Sok Kubuś Go 0,3 1,89 zł 
  • Soczek LEON 0,2 l w saszetce 1,79 zł
  • Soczek LEON 0,2 l w saszetce 1,79 zł
  • Serek BAKUŚ do kieszonki 1,49 zł
  • Serek BAKUŚ do kieszonki 1,49 zł
  • Kubuś MUS 100ml 1,89 zł
  • Serek BAKUŚ 80 g 1,29 zł
  • Serek BAKUŚ 80 g 1,29 zł
  • Serek BAKUŚ 80 g 1,29 zł
  • Kinder Czekolada 5 szt. 1,99 zł
  • Puchatek Kakao z żelkami Haribo 1,79 zł
  • ZHU PETS - lizak z zabawką z kotkiem 0,90 zł
Podsumowanie: 22,07 zł

Rachunek z zakupów na 22 zł w Realu

Przekroczyłem budżet o całe 7 groszy :-) Oczywiście jest to mój subiektywny wybór na podstawie upodobań smakowych mojego synka i Wy możecie ułożyć własny zestaw. Jak się okazuje zakupiłem zaledwie dwa produkty - soki Kubuś Play 400 ml - w promocyjnej cenie. Pozostałe rzeczy posiadały swoją stałą cenę i co ciekawe praktycznie każdy z zakupionych był tańszy średnio o 10-30 groszy na produkcie w porównaniu z Carrefourem! Gdyby wziąć pod uwagę ewentualne dodatkowe promocje na zakupione produkty, pewnie śmiało można byłoby zmieścić się w kwocie 20 zł lub nawet mniej :-) Zatem nie taki straszny Real jak go malują ;-)

A oto jak prezentuje się zestaw zakupów dla dziecka w Realu w kwocie 22 złotych :-)

Różnorodny zestaw dla malucha z Reala w przyzwoitej cenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz