niedziela, 29 czerwca 2014

Sklep dziecięcy SKRZAT w Opolu [szpital położniczy]

Sklep dziecięcy SKRZAT w Opolu
Sklep z artykułami dziecięcymi SKRZAT mieszczący się w budynku szpitala położniczego w Opolu, to miejsce w którym znajdziecie szeroki wybór akcesoriów dla dzieci. Sklep oferuje bogaty asortyment nie tylko dla dzieci, ale również kobiet w ciąży.



Główną zaletą sklepu jest jego...umiejscowienie ;-) Tak jak wspomniałem sklep usytuowany jest na parterze budynku szpitala ginekologiczno-położniczego przy ul. Reymonta 16 w Opolu. Stanowi niejednokrotnie dla wielu przyszłych rodziców jedno z pierwszych miejsc jakie odwiedzają tuż po narodzinach dziecka w tym samym budynku, tylko kilka pięter wyżej ;-) Sklep jest tłumnie odwiedzany szczególnie przez przyszłe mamy oczekujące na przyjście na świat ich pociechy.

W sklepie znajdziemy m.in.:

  • artykuły niemowlęce (odzież, pieluszki, chusteczki nawilżające...)
  • artykuły dla kobiet (wkładki laktacyjne...)
  • wózki dziecięce (szeroki wybór wózków )
  • łóżeczka dziecięce
  • artykuły spożywcze

Sklep jest całkiem przestronny, a wybór różnorodny. Obsługa również niezwykle miła i serdeczna. Warto zatem przyjść i sprawdzić co oferuje, bowiem może okazać się, że znajdziecie w nim coś dla siebie i Waszego dzieciątka :-)

Godziny otwarcia:
  • poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
  • sobota 12:00 - 16:00

3 komentarze:

  1. Zastanawiam się czy ten sklep jeszcze w ogóle istnieje? Szukałem i nie mogłem znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba już ten sklep nie funkcjonuje. Ale nie jestem pewna https://modino.pl/figurki

    OdpowiedzUsuń
  3. O dobrze wiedzieć, gdzie można kupić fajne zabawki. Jak chodzi o mnie to teraz zainteresowały mnie zabawki zrób to sam (DIY) od Auzou - wyglądają na bardzo fajne i myślę, że zainteresują one moje dzieci. Czy ktoś z was może miał już produkty od tej firmy?

    OdpowiedzUsuń