piątek, 13 czerwca 2014

ABC rysowania dla dzieci

ABC rysowania dla dwulatka+
Kilka dni temu zakupiłem serię książeczek "ABC rysowania dla dzieci" dla mojego dwuletniego synka. Przyznam szczerze, że jestem pod wrażeniem książeczek, o których dowiedziałem się dość przypadkowo. Praktyczna nauka rysowania dla dzieci wraz z łatwymi i przejrzystymi wskazówkami, jak krok po kroku rysować pomoże szybko opanować technikę prostego rysowania zwierząt czy przedmiotów :-)


Naukę uatrakcyjniają rymowane wierszyki, a na samym początku 32 stronnicowej książeczki zamieszczono informacje o przyborach do rysowania, których możemy użyć w trakcie zabawy i nauki. Seria książeczek obejmuje zwierzęta, postacie oraz przedmioty. W prezentowanej na zdjęciu poniżej książeczce znajdziecie następujące zwierzątka do rysowania: piesek, kotek, kaczuszka, konik, żabka, bocian, kurka, kogucik, świnka, owieczka, krówka, wróbelek, indyk, kurczak.

Gwarantuję, że niezwykła przejrzystość pomoże Waszym pociechom poczuć smak tworzenia krok po kroku. Nawet sami rodzice mogą nauczyć się czegoś dzięki wspólnej zabawie z dzieckiem ;-)

Rysujemy kogucika z ABC rysowania. Prawda, że łatwe? ;-)

Książeczki ABC rysowania dla dzieci zakupiłem na Allegro, a ich cena waha się od ok.7-10 zł za sztukę. Poniżej znajdziecie linki do aukcji Kup Teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz